Datorita restrictiilor impuse si a situatiei actuale cauzate de virusul COVID-19 comanda dumneavoastra este posibil sa fie livrata cu intarziere.

Garantie si retur
 

Toate PRODUSELE beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Totate produsele sunt insotite de certificatele de garantie emise de catre S.C. IRIS Robotics SRL. Garantia se pierde in cazul in care se constata ca defectele sunt din vina utilizatorului.

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului

Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

În cazul produselor care se află în precomandă pe site-ul nostru, acesta nu beneficiază de retur. Prin plasarea unei comenzi pentru produsele aflate în precomandă, vă asumați că acestea nu vor putea fi returnate, întrucât conform politicii magazinului, este considerată o comandă personalizată. 

Mentiune 

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si obligatoriu insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri  de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 100% din valoarea produsului.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Produsele pot fi transmise in service dupa o analiza a conditiilor in care s-a deteriorat produsul. Daca se dovedeste ca produsele au fost avariate din cause tehnice ce tin de produs, acesta poate fi transmis catre S.C. IRIS Robotics SRL, termenul pentru solutionare fiind de 20 zile lucratoare. In cazul in care cauzele deteriorarii tin de utilizarea necorespunzatoare a produsului, beneficiarul poate transmite in service produsul prin asumarea cheltuielilor de transport a produsului, precum si a cheltuielilor de service.  

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Daca un produs vandut pe site-ul irisrobotics.ro nu este conform cu specificatiile, atunci singura responsabilitate a companiei IRIS Robotics SRL este de a inlocui produsul sau de a returna valoarea de achizitie a acestuia atunci cand inlocuirea acestuia nu este posibila.

S.C. IRIS Robotics SRL nu isi asuma in niciun fel responsabilitatea cu privire la pagubele care pot decurge din utilizarea produselor conform recomandarilor transmise catre client.