Datorita restrictiilor impuse si a situatiei actuale cauzate de virusul COVID-19 comanda dumneavoastra este posibil sa fie livrata cu intarziere.

Secretul brandurilor ultra competitive în 2023

Cum să rămâi în top atunci când echipele nu performează, serviciile nu impresionează, iar clienții tăi sunt nemulțumiți.

Pepper 1

Fă cunoștință cu cel mai nou atu al brandurilor ultra competitive.

Rulează videoul

Construiește echipe performante și redu costurile de personal

Preluând din sarcinile repetitive în relația cu clienții, Pepper:

Pepper 2  Reduce volumul de lucru al personalului uman, punând în valoare oamenii acolo unde contează.

Pepper 2  Reduce nivelul de oboseala al personalului uman și reduce costurile concediilor de sănătate.

Pepper 2  Reduce nivelul de stres al personalului, ceea poate însemna și o creștere a motivației și a retenției personalului.

Pepper 5
Pepper 6

Transformă servicii obișnuite în experiențe unice și (re)câștigă încrederea clienților

Pentru majoritatea oamenilor, prima interacțiune cu Pepper va fi una care le va rămâne întipărită în minte pentru mult timp.

De aceea, brandurile care adoptă roboți Pepper acum au oportunitatea de a crea în mintea consumatorului o asociere pozitivă între brand și acea experiență.

În plus, prezența unui robot inovativ precum Pepper simbolizează pentru consumatori angajamentul și devotamentul brandului către calitatea serviciilor și, implicit, către ei.

Ceea ce poate crea, sau reînnoi, o relație de încredere între consumator și brand, și poate crește satisfacția acestora.

Câștigă notorietate, atrage clienți noi, și crește cota de piață

La târguri, expoziții și alte evenimente, Pepper atrage de obicei un număr mare de curioși, indiferent de poziția standului, crescând astfel vizibilitatea brandului și creând noi oportunități de business.

 

În timp ce factorul „Wow!” al unui robot precum Pepper înseamnă și un potențial enorm pentru campanii de publicitate, în presă sau pe alte canale, care pot aduce brandului un boost de notorietate și clienți.

Pepper 7

Exemple de utilizare

Pepper se potrivește atât în medii B2C, B2B, cât și în roluri „interne” sau educaționale, și mai ales în preajma copiilor, pe care îi captivează aproape în totalitate.

În funcție de configurație, Pepper poate opera în locații precum:

Pepper 8

Sucursale bancare

Pepper 9

Clinici de sănătate

Pepper 10

Magazine

Pepper 11

Mall-uri

Pepper 12

Restaurante

Pepper 13

Hoteluri

Pepper 14

Clădiri de birouri

Pepper 15

Spitale

Pepper 16

Instituții publice

Pepper 17

Și multe altele

Pepper 18
Pepper 19
Pepper 20
Pepper 21
Pepper 22
Pepper 23
Pepper 24
Pepper 25
Pepper 26
Pepper 27
Pepper 28

Și poate îndeplini multiple roluri, în funcție de configurație, cum ar fi:

Consultant de vânzări, prezentând servicii sau cataloage de produse, continuând un proces de achiziție început online, sau făcând recomandări personalizate. 

Iar, în același timp, colectează date despre fiecare interacțiune, pentru o cunoaștere mai aprofundată a clienților.

Gazdă care ajută oamenii să se acomodeze cu mediul, transformând timpul de așteptare într-o experiență interactivă, educațională și distractivă cu brandul tău.

Asistent educațional

Promovează cultura organizațională noilor angajați, sau ajută la crearea unei experiențe educaționale interactive și unice pentru studenții și elevii de toate vârstele.

Recepționist, cu sarcini precum:

Pepper 2  Întâmpinarea activă a oaspeților și însoțirea fizică a acestora către diverse locații din clădire.

Pepper 2  Recunoașterea facială, preluarea datelor, crearea rezervărilor, sau accesarea serviciilor.

Pepper 2  Sarcini de informare generală, prezentări de produse sau servicii.

Pepper 2  Consultanță personalizată în funcție de datele deținute deja sau obținute pe loc de la client.

Pepper 2  Și multe altele în funcție de configurația aleasă.

Pepper 34

Vrei un DEMO cu Pepper Robot să-l cunoști mai bine?

Vrei să-l ÎNCHIRIEZI pe Pepper pentru un eveniment special?

Ai întrebări? Completează formularul

de la sfârșitul paginii pentru a lua legătura cu un

consultant IRIS Robotics.

Finanțare disponibilă și prin rate sau leasing.

Pepper 35
Pepper 36

Studii de caz

IRIS Robotics este distribuitor exclusiv al roboților Pepper în România, și dezvoltă softul necesar pentru personalizarea acestora în funcție de necesitățile tale.

Unident Group este un brand medical premium ce oferă servicii integrate de medicină dentară avansată, radiologie dentară 3D și servicii de tehnică dentară digitală.

IRIS Robotics a dezvoltat pentru Unident Group nu mai puțin de 4 roboți Pepper, care operează momentan în clinicile Unident din Buzău, Galați, Tulcea și Brașov.

Unident Group a început implementarea roboților în 2020, în plină pandemie, și au fost de neclintit în misiunea lor de a ridica standardele serviciilor în această industrie, devenind astfel primul lanț de clinici stomatologice din România care a integrat roboții umanoizi în relația cu pacienții.

„UNIDENT a adus în România în premieră robotul umanoid Pepper pentru a-i învăța pe cei mici și pe cei mari regulile de sănătate oro-dentară într-o manieră unică. 

Mai mult, acesta este un recepționist ideal pentru vremurile noastre, pentru că poate desfășura toate activitățile de întâmpinare și direcționare a pacienților în completă siguranță, având imunitate permanentă la Coronavirus.

Pepper, primul robot umanoid care vorbește limba română are multiple funcții, acesta poate stoca informațiile pacienților, pe care îi identifică apoi cu ajutorul scanării faciale și îi îndrumă prin clinică.

Pe lângă doza sănătoasă de inovație și amuzament, Pepper răspunde la întrebările curioșilor, se joacă, dansează, face selfie-uri și testează satisfacția pacienților după consultații.

Clinicile UNIDENT sunt recunoscute pe piața de medicină dentară drept pionierii tehnologiilor medicale de ultimă oră și, mai nou, a inteligenței artificiale.”


Pepper 38

Costurile unui robot social pleacă de la 5.000 de euro și poate ajunge la peste 20.000 de euro. Aceste costuri implică doar robotul hardware, fără aplicația de bază care îl ajută să îndeplinească diverse acțiuni.

O implementare completa hardware (robot) + software (aplicație) la proiecte mici (cu robotu Temi) costurile pornesc de la 10.000 de euro. La proiecte mai mari (cu robotul Pepper), costurile pornesc de la 30.000 de euro.

Un robot social este dezvoltat pentru a comunica și interacționa cu oamenii, indiferent dacă aceștia sunt pacienți, clienți sau parteneri de afaceri. 

Interacțiunea cu un robot social are loc verbal (robotul oferă un răspuns la o întrebare sau face o prezentare), tactil (robotul dispune de o tabletă interactivă), iar în funcție de complexitatea roboților sociali, aceștia pot comunica prin gesturi și mișcări sau se pot deplasa datorită senzorilor din dotare.

  • NU este un robot industrial care ridică/mută mărfuri grele în depozite.
  • NU este un robot personal pentru utilizare acasă.
  • NU este o jucărie pentru copii.

Robotul social poate fi activ în departamente precum: secretariat, recepție, vânzări, relații cu clienții, HR (Resurse umane), proiecte CSR (Responsabilitate socială), dar și în alte activități ce presupun interacțiune într-un spațiu fizic cu pacienți, clienți, angajați sau parteneri de afaceri.  

La nevoie, task-urile unui robot social pot fi personalizate pentru a remedia fix provocările interne care pot eficientiza activitatea companiilor.

Dezvoltarea și implementarea unui robot social implică două componente: hardware și software. 

Componenta Hardware reprezintă robotul în forma lui fizică, asamblat cu componentele necesare. Acesta poate fi ales din portofoliul pe care îl punem la dispoziție. Lista roboti sociali.

Componenta Software reprezintă „viața” robotului care îi este oferită de o aplicație în care se introduc funcțiile necesare pe care trebuie să le îndeplinească robotul social.

Cele două componente se leagă una de alta, robotul se va declanșa la cuvinte cheie, întrebări sau interacțiuni ale oamenilor cu tableta din dotare.

La IRIS Robotics dezvoltăm o aplicație Android prin care un robot social poate răspunde la întrebări, poate susține prezentări sau orice alte sarcini importante în funcție de nevoi.

Punem la dispoziție un catalog de task-uri/acțiuni predefinite pe care le poate face robotul, dar pe lângă cele de bază putem personaliza fiecare proiect. Un exemplu ar fi integrarea robotului cu programe software deja existente în compania ta.

În funcție de complexitatea lui, poate dura de la 2 săptămâni până la 2 sau mai multe luni. Totul depinde de acțiunile pe care dorești ca robotul să le îndeplinească.

Putem implementa acțiuni de bază într-un timp mai scurt (câteva săptămâni) și pe termen lung să personalizăm și îmbunătățim experiența de utilizare în mod constant.

Prima dată aflăm provocările companiei tale într-o discuție destinată acestui subiect. Ulterior găsim cele mai bune acțiuni care să rezolve provocările actuale și le vom personaliza în aplicația robotului social.

Un exemplu de funcție personalizată ar putea fi înregistrarea directă în baza de date a oamenilor care ajung în compania ta.

În cadrul aplicației software avem posibilitatea de a personaliza limba și inclusiv vocea robotului, aceasta fiind utilizată pentru toate informațiile comunicate către oameni. 

Producătorii roboților sociali suportă în general toate limbile de circulație internațională care sunt suportate de către device-urile inteligente, de exemplu engleză, franceză, italiană, germană, spaniolă și altele.

În premieră în România am dezvoltat un modul de limba română, astfel încât toți oamenii să poată comunica mult mai ușor cu roboții sociali.

Roboții sociali pe care îi avem în portofoliu au o garanție de 24 de luni de la achiziție. Prin relația de distribuție directă pe care o avem cu producătorii, aceștia oferă suport și asistentă pentru toate dificultățile întâmpinate pentru hardware (componentele și piesele robotului). 

Garanția aplicației software dezvoltate de către noi (IRIS Robotics) cuprinde trei servicii oferite gratuit pe o perioadă de 24 luni de la predarea finală a aplicației: suport tehnic, mentenanță și update software.

Costul hardware al unui robot este un cost fix în dezvoltarea unui proiect, în timp ce costul de dezvoltare software este un cost ce variază în funcție de nevoile organizației beneficiare. 

Astfel, după alegerea unui model de robot social din portofoliu, este necesară configurarea aplicației pentru robot, cea din urmă fiind cel puțin egală sau mai mare decât costul hardware-ului. 

Un hardware fără software nu poate face nimic. Singura valoare adăugată din cadrul implementării unui robot social este dată de aplicația software pe care o realizăm la comandă pentru fiecare organizație în parte. 

La predarea proiectului organizăm pentru responsabilii din partea beneficiarilor o sesiune de training astfel încât să cunoască mai bine robotul social, să îl înțeleagă și să asigure suport organizației pentru buna funcționare a robotului. 

Este recomandat ca fiecare organizație beneficiară să aibă un responsabil, iar noi ne ocupăm de pregătirea și familiarizarea acestuia cu robotul. Cu siguranță că înțelegerea tehnologiilor în general va ajuta, însă nu este o condiție indispensabilă. Colegii noștri vor fi alături de responsabil, astfel încât ori de câte ori sunt necesare clarificări, aceștia să le poată adresa foarte ușor către noi.

Vrei să afli mai multe?

Dacă vrei să afli mai multe despre Pepper și cum ar putea fi implementat în afacerea ta, te invităm să completezi formularul de contact de mai jos, iar noi vom reveni cu detalii în cel mai scurt timp.