Datorita restrictiilor impuse si a situatiei actuale cauzate de virusul COVID-19 comanda dumneavoastra este posibil sa fie livrata cu intarziere.

Roboți Umanoizi Pentru Branduri De Top

Devino “vedeta” industriei tale și atrage clienți noi cu roboții umanoizi.
Roboții umanoizi au fost creați pentru a redefini rolul pe care roboții îl au în viețile noastre de zi cu zi. Astăzi, ai oportunitatea de a intra în rândul celor mai inovative companii din lume care folosesc deja roboți umanoizi pentru:
Experiențe de neuitat
Creșterea vânzărilor
Reducerea cheltuielilor
Plus multe altele

Creșterea vânzărilor

Reducerea cheltuielilor

Plus
multe altele

Configurează-ți propriul robot

Rulează videoul
“Companiile de top ies în evidență prin experiențe de top.”

Iar pentru a te diferenția și a fi recunoscut de către clienți și competitori ca liderul incontestabil în industria ta, atunci experiențele pe care le oferi clienților trebuie să fie “WOW!”.

Neglijează acest aspect, iar compania ta va deveni invizibilă în piață.

Investește în experiențele și serviciile pe care le oferi, iar imaginea de brand creată în mințile clienților tăi îți va aduce câștiguri și prosperitate.

Dacă compania ta se mândrește cu reputația pe care o are în piața, și investește constant pentru a crea servicii și produse premium, atunci roboții noștri umanoizi pot fi investiția care îți oferă acel ingredient “WOW”.

Fie că vinzi direct consumatorilor sau altor companii, roboții umanoizi te pot ajuta să creezi un plus de imagine pentru brandul tău, și să atragi clienți de profil înalt. 

Uite doar câteva dintre avantajele oferite de roboții umanoizi.

Avantaje

Ieși în evidență prin inovație, și atragi clienți noi 

Un robot umanoid prietenos, simpatic, de dimensiuni medii captează aproape total atenția în orice mediu, și va atrage potențiali clienți oferindu-le o experiență sau o primă impresie unică cu brandul tău. 

Roboții umanoizi sunt capabili să detecteze și să înțeleagă reacțiile oamenilor cu care interacționează, iar prin propria voce și gestică să comunice emoțional cu aceștia.

Devenind practic o atracție în sine, ei pot crește din start numărul interacțiunilor cu brandul tău, și pot transforma ușor vizitatori în lead-uri.

Prezinți produsele sau serviciile într-un mod nou, și crești vânzările 

Roboții umanoizi captează aproape în totalitate atenția oamenilor cu care interacționează, și astfel pot oferi eficient informații esențiale despre produsele sau serviciile tale. 

Roboții pot ține cont de vârsta, sexul, sau starea emoțională a oamenilor cu care interacționează. Astfel, ei pot adapta modul de comunicare precum și informațiile oferite pentru a realiza mai multe vânzări, sau a îndeplini alte obiective de business.

Oferi întotdeauna servicii “de nota zece”, fără costuri de personal 

Roboții umanoizi ascultă fără să fie distrași, sunt conștienți de mediul înconjurător, și comunică întotdeauna într-un limbaj pozitiv și prietenos. 

Fiind conectate la sistemele de IT, CRM, și CMS, ei vor putea oferi mereu cele mai actuale informații, și vor fi întotdeauna pregătiți să răspundă întrebărilor.

Astfel, vei putea asigura același standard ridicat al serviciilor în mai multe locații, eliminând costurile pentru personal și pregătirea acestuia.

Descoperi mai multe despre clienții tăi și îmbunătățești produsele sau serviciile 

Fiind echipați cu senzori de detecție ultra-sofisticați, roboții umanoizi pot studia toate interacțiunile cu clienții, adunând astfel informații valoroase care pot fi folosite pentru a îmbunătăți serviciile sau produsele oferite. 

Oferi o experiență educațională de neuitat 

Roboții umanoizi crează un mediu interactiv și motivant în orice sală de curs, iar astfel reprezintă asistenții ideali pentru cei care oferă servicii educaționale. 

Ca și dovadă, în momentul de față peste 17.000 de roboți Pepper și NAO sunt folosiți în activități educaționale în toată lumea.

Vrei să îl ai alături pe Pepper la următorul eveniment pe care îl organizezi? Discută cu un consultant

Cum poți folosi roboți umanoizi
în industria ta

Corporate Business to Business 

Indiferent ce produse sau servicii oferi, imaginea pe care o ai în industria ta determină aproape direct numărul și calitatea clienților pe care îi poți avea.

Cu alte cuvinte, prima impresie contează.

Mai ales când clienții pe care îi vrei sunt branduri puternice, iar în joc sunt contracte de sute de mii, sau chiar milioane de euro pe an.

Profitând de efectul de “WOW” pe care ți l-ar putea aduce unul dintre roboții noștrii umanoizi, ai șansa să creezi o primă impresie puternică printre potențialii clienți, și să negociezi următorul tău contract mare dintr-o poziție avantajoasă.

Retail  

Prin natura lor umanoidă și empatică, roboții umanoizi crează o legătură emoțională cu vizitatorii dintr-un magazin fizic, dar fără “presiunea” unui reprezentant de vânzări. 

Astfel, roboții îmbină experiența privată a cumpărăturilor online cu cea tradițională, și cresc vânzările creând o experiență nouă și unică ce merită a fi repetată sau povestită.

Sănătate/Wellness 

Roboții umanoizi sunt ambasadori ideali pentru servicii de Sănătate sau Wellness. 

Prin natura lor empatică, ei interacționează ușor cu pacienții, oferindu-le acestora înțelegere, răbdare, și per total o experiență personalizată unică.

Ei pot fi folosiți ca platforme pentru medicină de la distanță, ca ajutoare în diagnosticare, și excelează ca asistenți administrativi sau în vânzarea de servicii/produse adiționale.

Învățământ

Roboții umanoizi sunt potriviți pentru orice nivel de educație, inclusiv pentru elevi cu nevoi speciale. 

Ei pot fi folosiți pentru a prezenta sau demonstra anumite concepte, dar pot fi programați și direct de către studenți, printr-o interfață grafică sau printr-un SDK dedicat.

Roboții crează un mediu interactiv și motivant în orice sală de curs, iar astfel reprezintă asistenții ideali pentru cei care oferă servicii educaționale.

Servicii Publice 

Roboții umanoizi comunică întotdeauna eficient, și într-un limbaj pozitiv și prietenos. 

De aceea, ei pot fi folosiți ca asistenți la recepție, de unde pot prelua numeroase sarcini repetitive fără să obosească, garantând un standard ridicat al relațiilor cu publicul.

Turism și HoReCa 

HoReCa este practic definiția experiențelor memorabile. Iar despre roboții umanoizi știm deja că excelează în a oferi experiențe inedite celor cu care interacționează. 

Primitori și empatici, roboții umanoizi sunt ideali pentru a întâmpina oaspeți, a le oferi informații, a-i ajuta să-și facă check-in, a vinde produse noi, sau a prelua diverse alte sarcini administrative.

De asemenea, ei strălucesc și când vine vorba de divertisment, fiind gazde perfecte pentru concursuri și alte activități recreative sau de promovare.

Toate produsele:

Filtrează in categoria

Roboti umanoizi

Categorie
9
6
2
7
5
7
14
2

Costurile unui robot social pleacă de la 5.000 de euro și poate ajunge la peste 20.000 de euro. Aceste costuri implică doar robotul hardware, fără aplicația de bază care îl ajută să îndeplinească diverse acțiuni.

O implementare completa hardware (robot) + software (aplicație) la proiecte mici (cu robotu Temi) costurile pornesc de la 10.000 de euro. La proiecte mai mari (cu robotul Pepper), costurile pornesc de la 30.000 de euro.

Un robot social este dezvoltat pentru a comunica și interacționa cu oamenii, indiferent dacă aceștia sunt pacienți, clienți sau parteneri de afaceri. 

Interacțiunea cu un robot social are loc verbal (robotul oferă un răspuns la o întrebare sau face o prezentare), tactil (robotul dispune de o tabletă interactivă), iar în funcție de complexitatea roboților sociali, aceștia pot comunica prin gesturi și mișcări sau se pot deplasa datorită senzorilor din dotare.

  • NU este un robot industrial care ridică/mută mărfuri grele în depozite.
  • NU este un robot personal pentru utilizare acasă.
  • NU este o jucărie pentru copii.

Robotul social poate fi activ în departamente precum: secretariat, recepție, vânzări, relații cu clienții, HR (Resurse umane), proiecte CSR (Responsabilitate socială), dar și în alte activități ce presupun interacțiune într-un spațiu fizic cu pacienți, clienți, angajați sau parteneri de afaceri.  

La nevoie, task-urile unui robot social pot fi personalizate pentru a remedia fix provocările interne care pot eficientiza activitatea companiilor.

Dezvoltarea și implementarea unui robot social implică două componente: hardware și software. 

Componenta Hardware reprezintă robotul în forma lui fizică, asamblat cu componentele necesare. Acesta poate fi ales din portofoliul pe care îl punem la dispoziție. Lista roboti sociali.

Componenta Software reprezintă „viața” robotului care îi este oferită de o aplicație în care se introduc funcțiile necesare pe care trebuie să le îndeplinească robotul social.

Cele două componente se leagă una de alta, robotul se va declanșa la cuvinte cheie, întrebări sau interacțiuni ale oamenilor cu tableta din dotare.

La IRIS Robotics dezvoltăm o aplicație Android prin care un robot social poate răspunde la întrebări, poate susține prezentări sau orice alte sarcini importante în funcție de nevoi.

Punem la dispoziție un catalog de task-uri/acțiuni predefinite pe care le poate face robotul, dar pe lângă cele de bază putem personaliza fiecare proiect. Un exemplu ar fi integrarea robotului cu programe software deja existente în compania ta.

În funcție de complexitatea lui, poate dura de la 2 săptămâni până la 2 sau mai multe luni. Totul depinde de acțiunile pe care dorești ca robotul să le îndeplinească.

Putem implementa acțiuni de bază într-un timp mai scurt (câteva săptămâni) și pe termen lung să personalizăm și îmbunătățim experiența de utilizare în mod constant.

Prima dată aflăm provocările companiei tale într-o discuție destinată acestui subiect. Ulterior găsim cele mai bune acțiuni care să rezolve provocările actuale și le vom personaliza în aplicația robotului social.

Un exemplu de funcție personalizată ar putea fi înregistrarea directă în baza de date a oamenilor care ajung în compania ta.

În cadrul aplicației software avem posibilitatea de a personaliza limba și inclusiv vocea robotului, aceasta fiind utilizată pentru toate informațiile comunicate către oameni. 

Producătorii roboților sociali suportă în general toate limbile de circulație internațională care sunt suportate de către device-urile inteligente, de exemplu engleză, franceză, italiană, germană, spaniolă și altele.

În premieră în România am dezvoltat un modul de limba română, astfel încât toți oamenii să poată comunica mult mai ușor cu roboții sociali.

Roboții sociali pe care îi avem în portofoliu au o garanție de 24 de luni de la achiziție. Prin relația de distribuție directă pe care o avem cu producătorii, aceștia oferă suport și asistentă pentru toate dificultățile întâmpinate pentru hardware (componentele și piesele robotului). 

Garanția aplicației software dezvoltate de către noi (IRIS Robotics) cuprinde trei servicii oferite gratuit pe o perioadă de 24 luni de la predarea finală a aplicației: suport tehnic, mentenanță și update software.

Costul hardware al unui robot este un cost fix în dezvoltarea unui proiect, în timp ce costul de dezvoltare software este un cost ce variază în funcție de nevoile organizației beneficiare. 

Astfel, după alegerea unui model de robot social din portofoliu, este necesară configurarea aplicației pentru robot, cea din urmă fiind cel puțin egală sau mai mare decât costul hardware-ului. 

Un hardware fără software nu poate face nimic. Singura valoare adăugată din cadrul implementării unui robot social este dată de aplicația software pe care o realizăm la comandă pentru fiecare organizație în parte. 

La predarea proiectului organizăm pentru responsabilii din partea beneficiarilor o sesiune de training astfel încât să cunoască mai bine robotul social, să îl înțeleagă și să asigure suport organizației pentru buna funcționare a robotului. 

Este recomandat ca fiecare organizație beneficiară să aibă un responsabil, iar noi ne ocupăm de pregătirea și familiarizarea acestuia cu robotul. Cu siguranță că înțelegerea tehnologiilor în general va ajuta, însă nu este o condiție indispensabilă. Colegii noștri vor fi alături de responsabil, astfel încât ori de câte ori sunt necesare clarificări, aceștia să le poată adresa foarte ușor către noi.