Datorita restrictiilor impuse si a situatiei actuale cauzate de virusul COVID-19 comanda dumneavoastra este posibil sa fie livrata cu intarziere.

Studiu de caz: Robotul Pepper destinde atmosfera la standul BAYER

„Prezența lui Pepper a destins atmosfera” în cadrul Conferinței de Primăvară a Societății Române de Cardiologie, organizată în perioada 11-14 Mai 2022. Robotul Pepper a participat la conferință alături de compania BAYER, care l-a închiriat pentru a atrage atenția participanților către standul său.  Îți vom prezenta în acest articol care a fost soluția noastră pentru provocările întâmpinate de BAYER, ce reacție a avut publicul la interacțiunea cu Pepper și ce rezultate a generat decizia de a integra un robot social într-un astfel de eveniment. 

Despre client 

BAYER este o companie prezentă la nivel global, ce și-a dezvoltat competențele în domeniul științelor vieții, respectiv medicină și agricultură. Produsele și serviciile dezvoltate de către BAYER  sunt inovatoare și oferă soluții la provocările majore ale timpului nostru de peste 150 de ani.  Compania este specializată în domeniul farmaceutic și își face simțită prezența în România prin participarea la numeroase evenimente majore corelate medicinei.  Cu ocazia Conferinței de Primăvară a Societății Române de Cardiologie, eveniment organizat la Sibiu, în perioada 11-14 Mai 2022, BAYER a susținut două simpozioane ce abordează tematici de prevenție și siguranță, dar au promovat și o inovație, singurul anticoagulant oral ce reduce riscul evenimentelor cardiovasculare majore. 

Mai mult, cu ocazia celui de-al XX-lea Congres Național al Societății de Lentile de Contact și Suprafață Oculară desfășurat la Sinaia în 5-8 Octombrie 2022. În cadrul acestui eveniment, Pepper a  promovat un produs care contribuie la tratarea pacienților cu degenerescență maculară indusă de vârstă. Provocările întâmpinate de client

De peste 120 de ani, BAYER a cercetat și a dezvoltat medicamente inovatoare și noi abordări terapeutice care ajută la schimbarea vieții oamenilor. Utilizarea celor mai noi inovații tehnologice stă la baza dezvoltării produselor pe care BAYER le oferă.   Conferința de Primăvară a Societății Române de Cardiologie este un eveniment tematic, la care specialiști din industria medicală participă la simpozioane tematice, organizate în funcție de nivelul de experiență al participanților, cazurile analizate și aprofundate prin care participanții se familiarizează și învață despre asocierile neașteptate ale diferitelor patologii. În contextul participării mai multor concurenți la conferință, BAYER căuta o soluție prin care să ofere participanților o experiență diferită, inedită și mai ales atrăgătoare. Obiectivul lor era de a atrage a atrage ochii curioși ai participanților și de a-i convinge să vină la standul Bayer pentru a afla mai multe despre singurul anticoagulant oral ce reduce riscul evenimentelor cardiovasculare majore.  Reprezentanții ne spun că decizia de a-l închiria pe Pepper a fost motivată de „Dorința de a intra în contact mult mai ușor cu participanții. Pentru că discutăm de un eveniment care vrea a fi serios, abordarea este una mai reținută, mai protocolara. Astfel, Pepper vine să mai taie din aceste reguli nescrise.” Fiind o oportunitate perfectă pentru a-și familiariza audiența țintă cu produsele companiei, BAYER și-a dorit să maximizeze numărul de participanți la simpozioanele sale, atragerea lor la standurile din cadrul evenimentului, iar în același timp să se asigure totodată că informațiile prezentate vor fi memorabile. 

Soluția noastră 

Pepper, încorporat cu soluțiile noastre robotice dezvoltate personalizat pentru BAYER,  a întâmpinat participanții la stand, le-a furnizat informații și le-a oferit o bună dispoziție.  Robotul a oferit informații în limba română despre cele două simpozioane oferite de Bayer, transmițând participanților detalii despre speakeri, subiecte abordate,  data și ora desfășurării și locația. Fiecare interacțiune se solda cu lansarea unei invitații către standul BAYER Pe tabletă au fost afișate materialele promoționale pentru simpozioanelor promovate precum și diferite mesaje alese de Bayer. Întreg design-ul aplicației de pe tabletă a fost personalizat în acord cu identitatea brandului, cât și produsele promovate în cadrul celor două Congrese la care Pepper a reprezentat imaginea companiei.  Ca funcții pentru a distra participanții la eveniment, acesta a avut implementate funcțiile de fotografie selfie și dansuri pentru a destinde atmosfera din cadrul evenimentului. Participanții au fost întâmpinați de Pepper pe hol, unde cu o serie de informații interesante despre produsele promovate, i-a încurajat să facă o vizită standrului BAYER.  Totodată, robotul a îmbrățișat participanții și a sărutat mâna doamnelor și domnișoarelor cu care a interacționat.  Mai mult, pentru a atrage participanții și către zona standului, Pepper a fost amplasat mai aproape de zona de ieșire din sălile destinate simpozioanelor tematice, amintind astfel participanților că sunt așteptați și în cadrul standului pentru a le fi furnizate informații suplimentare despre anticoagulantul Xarelto, cât și despre Eylea, produsul promovat în cadrul Congresului din luna octombrie..

Rezultate și feedback din partea organizatorilor 

Prin aspectul prietenos și inedit, poveștile pline de vitalitate și comunicarea animată de gesticulații nonverbale, Pepper a captat imediat atenția celor din jur. Participanții au fost deosebit de surprinși și de încântați să întâlnească un robot social, aspect care a sporit numărul de participanți la standul BAYER Funcțiile de entertainment ale lui Pepper au fost unele dintre cele mai apreciate: „Dacă discutăm de copii și persoane mai tinere (până în vârstă majoratului), funcția de dans este cea care creează cele mai multe reacții. Dacă discutăm de un auditoriu adulți, funcția de human touch este cea care impresionează, în special pe doamne.”  Robotul a comunicat în limba română cu participanții de la conferință și a stârnit o reacție firească, respectiv participanții au deschis telefoanele pe modul cameră pentru a imortaliza momentul special cu Pepper și chiar alături de el, în modul de selfie.   Întrebați despre atmosfera creată de către Pepper la eveniment, reprezentanții companiei au spus că „este de multe ori una veselă, foarte pozitivă. Prezența lui Pepper destinde atmosfera. Îi face pe oameni mai comunicativi, abordabili. Conversația cu ei începe într-o notă pozitivă, astfel reușești să intri mult mai ușor în contact cu el.” Robotul  Pepper a fost considerat o valoare adăugată conferinței, motiv pentru care Bayer a dorit să îl aibă pe Pepper alături și în cadrul ediției XX a Congresului Național al Societății de Lentile de Contact și Suprafață Oculară desfășurat la Sinaia în 5-8 Octombrie 2022, unde a promovat un produs care contribuie la tratarea pacienților cu degenerescență maculară indusă de vârstă. 

Concluzii 

Robotul Pepper este pregătit mereu pentru orice provocare și este înarmat cu iubire față de oameni. Prin decizia de a-l închiria pe Pepper, BAYER și-a sporit vizibilitatea în cadrul evenimentului, reușind totodată să ofere totodată o experiență inedită participanților. Prezența lui Pepper a făcut mai facilă interacțiunea cu participanții, prin atmosfera veselă și destinsă pe care a creat-o. Personalizarea întregului scenariu de interacțiune al lui Pepper astfel încât să se potrivească valorilor și obiectivelor companiei a constituit un factor de succes major.   

Plănuiești un eveniment în perioada următoare și ți-ar plăcea să îl ai alături pe Pepper? 

Rezervă data prin formularul de mai jos 

  Iris Robotics  oferă soluții inovative pentru digitalizarea afacerilor și integrează cele mai noi tehnologii în activitatea companiilor dintr-o vastă listă de industrii. Fiind unic partener de dezvoltare software în România pentru Softbank Robotics, producătorul robotului Pepper, compania furnizează servicii de programare personalizată a roboților sociali în conformitate cu nevoile oricărei afaceri. 

Vrei să îl ai alături pe Pepper la următorul eveniment pe care îl organizezi? 

Discută cu un consultant