Baby Boom Show 2022 – un eveniment cu peste 100 de expozanți care și-au propus să-și prezinte produsele și serviciile participanților. Cum a reușit magazinul ERFI KIDS să capteze atenția celor prezenți? Cu Un Robot social! Îl cheamă Pepper.
Despre Erfi Kids si Baby Boom Show
ErFi.ro este un magazin online 100% românesc care comercializează produse pentru bebeluși și copii de la branduri recunoscute ca Bugaboo, Baby Jogger, Cybex, Maclaren, Beaba, Doona, Leclerc, etc. Produsele se adresează părinților sau viitorilor părinți care pun siguranța și confortul copiilor lor pe primul loc și doresc să le ofere ce este mai bun. Anual, echipa ErFI este prezentă la târgul Baby Boom Show, târg pentru copii între 0 – 7 ani şi viitoare mămici, organizat de EUROEXPO Fairs. Ediția de toamnă din 2022 a avut loc în perioada 8-11 septembrie 2022 la Romexpo Bucureşti. Baby Boom Show este unul dintre cele mai speciale evenimente pentru Erfi Kids. Evenimentul le oferă ocazia să întâlnească copii și părinți cărora să le prezinte produsele și să le povestească despre importanța siguranței auto pentru copii.Provocările întâmpinate
De la lansarea magazinului din 2005 și până în prezent, ErFI Kids a reușit să își consolideze cu succes poziția pe piață prin furnizarea de produse calitative și prin punerea clientului pe primul loc. Cu toate acestea, compania și-a dorit să își construiască imaginea de brand inovator, precum să ofere clienților o experiență de neuitat. Pe de o parte, multitudinea de expozanți ai Baby Boom Show a implicat necesitatea unei modalități de a atrage atenția publicului către standul ErFi Kids. Pe de altă parte însă, luând în considerare faptul că sute de participanți își fac prezența la eveniment, compania a căutat o metodă de a eficientiza timpul consultanților de la stand care prezintă informații despre produse. Mai mult decât atât, ErFi Kids și-a propus să disemineze informații despre importanța siguranței auto pentru copii într-un mod inedit și ușor de reținut. Publicul trebuia să afle despre cum să facă alegerea corectă în ceea ce privește scaunele auto pentru copii, dar și despre modul corespunzător de utilizare.Solutia noastră – Robotul Pepper
Când vorbim despre inovație, experiențe inedite și notorietate…vorbim despre Robotul Pepper! Luând în considerare nevoile magazinului Erfi Kids, dar și specificul evenimentului, l-am echipat pe Robotul Pepper cu o configurație software personalizată care să garanteze succesul. Ce l-am învățat pe Pepper: – Să întâmpine participanții și să-i invite la stand; – Să răspundă la întrebările frecvente ale participanților; – Să recomande cărucioare/scaune auto pentru copii; – Să ofere informații despre siguranța auto pentru copii prin intermediul unei secțiuni de „Știați că…?”; – Să prezinte produsele ErFi Kids per fiecare brand în parte; – Să creeze o experiență de neuitat prin dansuri, selfie-uri, îmbrățisări și pupici; În dezvoltarea software-ului potrivit a contact extrem de mult implicarea companiei ErFi Kids prin informații și materiale destinate audienței țintă. Împreună, am reușit să-l pregătim pe robotul Pepper pentru a fi un veritabil specialist în ale produselor pentru copii…și în a-i face să zâmbească.Rezultate și feedback
De-a lungul celor 3 zile de eveniment, Robotul Pepper creat o atmosferă inedită pentru participanți și a interacționat cu aceștia într-un mod prietenos, amuzant și profesionist în același timp. A fost un punct de atracție atât pentru copii, cât și pentru părinți, ajutându-i totodată cu informații utile legate de siguranța auto și despre produsele potrivite pentru aceștia. Cristina Samira, departament PR în cadrul ErFi Kids, povestește că „atracția a fost mare în rândul copiilor, dar și a adulților care au fost încântați de atmosfera pe care a creat-o colegul nostru, Pepper.” Robotul Pepper a fost ca un nou coleg în echipa Erfi. Un coleg entuziast, neobosit și „plin de viață”, gata să sară oricând în ajutor. Acest lucru a eficientizat fluxul de lucru al consultanților ErFi, care au reușit să se ocupe de sarcini mai complexe în timp ce robotul prelua o parte dintre vizitatorii standului. Pepper s-a implicat prin „interacțiunea cu părinții care a diminuat munca consultanților, ținându-i captivați și în același timp prezentând produsele pe care le avem în portofoliu. De asemenea, Pepper a ajutat părinții, ținând ocupați copii pentru ca aceștia să poată lua deciziile corecte pentru copiii lor.” (Cristina Samira, departament PR ErFi Kids)Galerie FOTO
De-a lungul șederii la stand, Pepper a atras și atenția presei și a apărut Live La Antena 3. Vezi aici un scurt videoAi un eveniment la care vrei să îl închiriezi pe Pepper?
Completează formularul de contact
Dacă ți-am stârnit curiozitatea pentru Pepper apasă aici pentru a afla despre prezența lui Pepper și la alte evenimente.Vrei să îl ai alături pe Pepper la următorul eveniment pe care îl organizezi?
Discută cu un consultant