Pregătește-te pentru viitor, creează experiențe unice, și atrage clienți noi cu roboții umanoizi de la IRIS Robotics.
Prin noul program „Digitalizarea IMM-urilor”, afacerile care prestează servicii fizice pentru clienți pot integra cu fonduri europene Roboți Umanoizi de ultimă generație pentru a-și moderniza serviciile, a crește competitivitatea, și a atrage clienți noi.Ce sunt roboții umanoizi, și ce pot face pentru afacerea ta.
Roboții umanoizi sunt roboți de talie medie, cu trăsături umanoide, care înțeleg și vorbesc limba română, și care sunt capabili să pornească și să conducă interacțiuni complexe cu oamenii, păstrând mereu o manieră prietenoasă și abordabilă. Comunicarea se face pe înțelesul tuturor, deoarece roboții sunt dotați cu senzori avansați care le permit să-și „regleze” stilul de comunicare în timp real în funcție de interlocutor. În retail, spre exemplu, robotul poate funcționa în mod autonom, și poate interacționa cu orice client sau potențial client:- Prezintă produse sau servicii, și generează vânzări pe loc (cu interacțiune umană minimă sau chiar zero).
- Oferă informații utile ce se oferă în general în mod repetitiv (ex. pentru a reduce timpul de așteptare la coadă, etc).
- Preia o parte din sarcinile administrative repetitive și obositoare care revin de obicei angajaților (programări, preluarea informațiilor), păstrând întotdeauna același nivel ridicat de customer service.
- Oferă clienților experiențe unice, și crează un mediu pozitiv potrivit obiectivului comercial.
- Atrage atenția și altor potențiali clienți (în contextul utilizării într-un centru comercial, spre exemplu).
- Educă interlocutorii cu privire la produse și servicii, de care pot sau urmează să beneficieze, inclusiv în mod interactiv, prin jocuri sau alte activități.
- A oferi servicii de cea mai înaltă calitate
- A se diferenția de competitori, și a-și cimenta poziția în industriile respective
- A atrage clienți noi (în special pe cei care doresc servicii premium)
- A beneficia de numeroase oportunități de promovare, atât în presă cât și prin rețelele de socializare.
Te interesează roboții umanoizi pentru afacerea ta? Rezervă o consultanță gratuită.
Cum se folosesc roboții umanoizi în diverse industrii
Retail
Prin natura lor prietenoasă, roboții umanoizi creează adesea o legătură emoțională cu vizitatorii dintr-un magazin fizic, oferind o experiență nouă și unică ce merită a fi repetată sau povestită. Astfel, ei pot fi configurați să îndeplinească rolul de agent de vânzări „sub acoperire”, îmbinând experiența privată a cumpărăturilor online cu cea tradițională, pentru a crește vânzările. Roboții umanoizi excelează în vânzarea de servicii produse adiționale, dar pot fi folosiți și ca platforme pentru medicină de la distanță, ca ajutoare în diagnosticare, sau ca asistenți administrativi.Clinici de Sănătate, Beauty sau Wellness
Roboții umanoizi sunt ambasadori ideali pentru servicii de Sănătate sau Wellness. Prin capacitățile lor de empatie, ei interacționează ușor cu pacienții, oferindu-le acestora înțelegere, răbdare, informații utile, și per total o experiență personalizată unică. Spre exemplu, acest lanț de clinici stomatologice premium folosește roboții umanoizi „Pepper” pentru a-și ajuta pacienții să-și învingă teama de dentist, și să se acomodeze cu mediul și personalul clinicii înaintea efectuării procedurilor. Pe lângă asta, roboții pot aduce încă un plus de valoare sprijinind pacienții cu informații despre procedurile în sine, sau prezentând metode de prevenție.Învățământ
Roboții umanoizi sunt potriviți pentru orice nivel de educație, inclusiv pentru elevi cu nevoi speciale. Ei pot fi folosiți pentru a prezenta sau demonstra anumite concepte, dar pot fi programați și direct de către studenți, printr-o interfață grafică sau printr-un SDK dedicat. Roboții crează un mediu interactiv și motivant în orice sală de curs, iar astfel reprezintă asistenții ideali pentru cei care oferă servicii educaționale.Turism și HoReCa
HoReCa este practic definiția experiențelor memorabile. Iar despre roboții umanoizi știm deja că excelează în a oferi experiențe inedite celor cu care interacționează. Primitori și empatici, roboții umanoizi sunt ideali pentru a întâmpina oaspeți, a le oferi informații, a-i ajuta să-și facă check-in, a vinde produse noi, sau a prelua diverse alte sarcini administrative. De asemenea, ei strălucesc și când vine vorba de divertisment, fiind gazde perfecte pentru concursuri și alte activități recreative sau de promovare.Și multe altele…
Apropo, dacă vrei să vezi cum te-ai putea folosi de tehnologia roboților umanoizi în industria ta, ne poți contacta oricând pentru o consultanță gratuită.
Ce fonduri poți accesa, și cum afli dacă întreprinderea ta este eligibilă.
Microîntreprinderile și IMM-urile din România vor putea obține fonduri europene de câte 30.000-100.000 de euro, pentru digitalizarea serviciilor prin achiziția echipamentelor de ultimă generație, precum roboții umanoizi de la IRIS Robotics. Iar pentru a determina eligibilitatea societății tale, și a te ajuta cu accesarea fondurilor, IRIS Robotics colaborează cu LARA CONSULTING, companie recunoscută de consultanță în domeniul fondurilor europene, cu experiență de peste 15 ani. Urmează pașii de mai jos pentru mai multe detalii.Cum poți accesa fondurile pentru achiziția roboților umanoizi
PAS 1: completezi formularul de mai jos, ca să putem stabili o discuție inițială. PAS 2: după completarea formularului, te vom contacta în cel mai scurt timp. Va fi necesar să aflăm mai multe detalii despre afacerea ta, ca să putem alege împreună tipul de robot umanoid potrivit pentru obiectivele tale comerciale. PAS 3: cu acordul tău, vom trimite detaliile tale consultantului nostru pentru fonduri europene, care se va ocupa de întocmirea și depunerea proiectului.Vrei să îl ai alături pe Pepper la următorul eveniment pe care îl organizezi?
Discută cu un consultant