Despre client
Situat chiar în centrul orașului Tbilisi(Georgia), City Mall are cea mai mare varietate de magazine. Cu o suprafață de 120.000 de metri pătrati, mall-ul găzduiește peste 200 de magazine, peste 20 de restaurante și până la 30.000 de vizitatori zilnic. Ca un jucător important în piața georgiană, City Mall oferă vizitatorilor săi experiențe unice folosind diferite tehnologii pentru a îmbunătăți experiențele clienților.Provocările clientului
În lumea bazată pe comerțul electronic, unde oamenii se bucură de cumpărături în timpul liber, majoritatea centrelor comerciale se confruntă cu provocări pentru a stimula traficul pietonal, a crește gradul de conștientizare a mărcii/brandului și a oferi o experiență de cumpărături unică, personalizată. Pandemia și măsurile de siguranță mai mari au afectat în special mall-urile. Principala provocare fiind îmbunătățirea experienței generale pentru a atrage mai mulți clienți și a-i păstra interesați pentru a-i putea transforma în cumpărători. Pentru a face experiența de cumpărături unică și memorabilă, City Mall, a făcut alegerea de a construi o relație fericită și cu un atașament emoțional cu cumpărătorii. Ca lider de piață, ei cred ca roboții umanoizi de business/sociali sunt unul dintre cele mai puternice canale digitale care îi ajută să-și îndeplinească așteptările și să ridice experiența de shopping a consumatorilor la un alt nivel. Prin urmare, după un studiu de piață efectuat asupra consumatorilor georgieni legat de opinia oamenilor despre roboți, au fost convinși și și-au confirmat astfel alegerea de implementare a roboților în afacerea lor.-
66% Consumatorii au încredere în roboți care îi ghidează și îi informează
-
22% Consumatorii se așteaptă la un robot informat și politicos
-
1/4 Consumatorii ar urma sfatul unui robot pentru a cumpăra haine
Soluţia
Pepper și-a desfășurat activitatea la City Mall, Georgia, înainte de Anul Nou (2020) când oamenii sunt în goană la cumpărături. Soluția – Cumpărături COVID – a fost creată exclusiv de City Mall și au inclus funcții precum:- Pepper purta o cameră termică pentru Scanarea temperaturii corporale activată brațul său împreună cu Aplicația Mask Detection(detectarea măștii) și un verificator de simptome COVID.
- Furniza informații despre regulamentele în mall și reguli de parcare.
- Pepper avea și harta mall-ului integrată în aplicația lui și putea ajuta clienții să găsească magazinele sau locațiile dorite.
Rezultate
Provocarea a fost de a încuraja consumatorii să urmeze noile reglementări COVID și de creștere a gradului de conștientizare. Obiectivele au fost îndeplinite, mai jos rezultatele:-
Creștere de 85% ale interacțiunilor
-
Până la 25% creștere de trafic
-
A atras atenția presei ca fiind un instrument eficient de combatere a COVID 19 în ziua deschiderii
-
A ajutat în combaterea COVID 19 prin încurajarea clienților în respectarea măsurilor de siguranță și răspândirea conștientizării
- Studiu de caz realizat de – SoftBank Robotics Europe (parteneri strategici IRIS ROBOTICS)
Pepper în mall-urile din România?
Pe lângă a fi un instrument puternic de marketing, Pepper poate fi văzut ca un bun angajat în orice afacere. Ceea ce îl face pretabil în orice industrie, este deschiderea mare pe care o are spre implementarea de funcții și aplicații personalizate. După cum ați văzut în cazul mall-ului din Georgia, Pepper a fost adaptat contextului și a purtat pe brațul sau un termometru digital care măsura temperatura oamenilor. Tot la fel de bine, putea avea integrată plata cu cardul pe un dispozitiv, de exemplu, și utilizat într-unul din magazine pentru a reduce cozile infernale din perioadele aglomerate.Despre IRIS Robotics
Din 2017 dezvoltăm aplicații software și programăm roboți umanoizi pentru diverse industrii. Până în prezent am dezvoltat proiecte pentru domeniile: Medicina, Banking, Teatru si divertisment, Educatie.Vezi și:
Studiu de caz: Pepper Robot la Unident (clinicile dentare premium din România) Studiu de caz: Pepper Robot la Festivalul International de Teatru din Iași 9 întrebări și răspunsuri despre roboții socialiVrei să îl ai alături pe Pepper la următorul eveniment pe care îl organizezi?
Discută cu un consultant