IRIS Apps - Aplicațiipentru roboți umanoizi
Ce este IRIS Apps
Un robot fără software este precum un calculator fără sistem de operare. Inert și inutil.
Sau ca un smartphone fără nici o aplicație…
Software-ul personalizat special pentru client este elementul care face robotul să prindă viață, și îi oferă funcțiile necesare pentru business-ul tău…
De aceea, la întrebarea „Ce poate face un robot umanoid?”, răspunsul este:
Ce vrei tu.
Asta pentru că fiecare robot poate fi configurat în funcție de nevoile și preferințele tale, cu o serie de aplicații speciale.
Noi numim aceste aplicații IRIS Apps.
Iar ele funcționează similar cu aplicațiile de pe app store-ul Google sau iOS, și oferă robotului tău aptitudinile de care ai nevoie pentru a se integra perfect în afacerea ta.
Aplicația este compatibilă cu roboții:Pepper, Nao, EduRobot și Temi.
Configurații pentru diferite industrii și afaceri
Fiecare afacere este diferită, și de aceea fiecare robot va avea nevoie de o combinație unică de aptitudini și funcții, și, deci, de aplicații dedicate.
Spre exemplu, un robot configurat cu aplicațiile potrivite, ar putea îndeplini următoarele funcții în afacerea ta:
Întâmpinarea clienților
Empatizează și comunică cu clienții
Oferă informații și răspunde la întrebări frecvente
Realizează sarcini repetitive
Menține întotdeauna o atitudine prietenoasă
Recunoaște clientul după chip, și îi oferă o experiența personalizată
Asistență la vânzări
Educă clienții cu privire la produsele și serviciile companiei
Prezintă oferte speciale
Ajută clienții să comande direct de pe tabletă integrată
Oferă o experiență captivantă și memorabilă cu brandul tău
Direcționează oamenii în clădire
Ajută vizitatorii să ajungă unde au nevoie în interiorul afacerii
Anunța personalul despre sosirea clienților (prin SMS, Email, Calendar, etc)
Continuă interacțiunea în timp ce se deplasează
Evită obstacole fixe sau în mișcare
Divertisment
Susține activități educaționale
Îmbunătățește experiența clientului
Se adaptează copiilor și bătrânilor
Se integrează cu alte servicii
Ajută vizitatorii să ajungă unde au nevoie în interiorul afacerii
Anunța personalul despre sosirea clienților (prin SMS, Email, Calendar, etc)
Continuă interacțiunea în timp ce se deplasează
Evită obstacole fixe sau în mișcare
Aplicații disponibile:
În funcție de necesitățile tale, poți configura robotul tău alegând una sau mai multe dintre următoarele aplicații din catalogul IRIS Apps.
Noi ne ocupăm de instalare, iar tot ce trebuie să faci tu este să încarci informațiile specifice afacerii tale: elemente de design și branding, baze de date, plus alte informații specifice.
Întâmpinare clienți
Robotul se va deplasa către orice persoană pe care o detectează de la o distanță de 50-70cm, și va interacționa cu aceasta, încurajându-i chiar și pe cei mai timizi interlocutori.
Prezentare personalizată
Robotul oferă prezentări memorabile despre povestea companiei, valorile, produsele și serviciile, fără presiunea unui consultant de vânzări. Scenariul prezentării și meniul specific al aplicației va fi stabilit și personalizat pentru beneficiar.
Recunoaștere Facială
Aplicația va identifica vizitatorul sau clientul în baza de date, iar interacțiunea va fi personalizată. Această funcție vă ajută și în realizarea unui raport al fidelității clienților, pentru a îmbunătăți experiența acestora cu brandul.
Întrebări Frecvente
Robotul eficientizează munca repetitivă a angajaților de a furniza informații către clienți. Întrebările sunt afișate pe tabletă, însă acestea pot fi adresate lui Pepper și acesta va răspunde cu drag și cu același entuziasm de fiecare dată.
Check-in pentru întâlniri
Facilitează accesul vizitatorilor în clădire, și le preia datele în vederea participării în cadrul unei întâlniri sau pentru înregistrarea ca unic vizitator.
Contactează un departament
Permite afișarea pe tabletă a departamentelor companiei reprezentate prin butoane. Ușor de accesat de către interlocutor, inclusiv cu asistență vocală, acesta va completa datele pentru a fi transmise către department.
Prezentare și promovare interactivă
Robotul implică în mod activ interlocutorul, cerându-i acestuia să facă diverse acțiuni, și continuând astfel povestea într-un mod interactiv. Astfel, publicul este captivat și implicat în toată experiența cu brand-ul.
*se poate dezvolta doar împreună cu Presenter App de bază.
Discuții Avansate
Robotul oferă răspunsuri complexe, cu informații aflate în afara bazei de date create de beneficiar. Acesta își dezvoltă o inteligență artificială antrenată cu mai multe informații, astfel încât să poată oferi un răspuns și la întrebări generale, dincolo de activitatea din industria beneficiarului. Această funcție ajută la interacțiunea mai naturală a robotului.
Dans și prezentare
Pepper va distra interlocutorii prin 4 coregrafii populare sau reprezentative pentru afacerea pe care o promovează. Prin această funcție putem scoate în evidență elemente importante ale brandului, și putem distra publicul în același timp.
Jocuri educaționale
Robotul educă într-un mod informal publicul despre produsele și serviciile oferite. Accentul nu este pus pe vânzare, ci pe explicarea procesului de producție, a tehnologiilor și a elementelor importante pentru afacere, astfel încât după interacțiune, publicul să rămână cu informații valoroase.
Orientare și navigare
Interlocutorul este condus către spațiile, zonele de interes din cadrul afacerii. Indiferent că sunt spații ale departamentelor, săli de așteptare, birouri pentru întâlniri sau chiar realizarea unui tur ghidat, robotul îi va ajuta pe interlocutori să ajungă unde au nevoie.
Catalog de produse
Robotul devine un consultant digital, un vânzător proactiv, capabil să prezinte oricând produsele, serviciile, și beneficiile, îmbunătățind experiența de shopping în ciuda distanțării sociale. Produsele pot fi selectate pe bază de filtre, ca într-un magazin online, pot fi adăugate în coș, iar clientul va merge la casă doar ca să achite.
Chestionar de satisfacție
Vei afla care sunt aspectele importante pentru care clienții preferă produsele/serviciile companiei, astfel încât chiar și pentru îmbunătățirea experienței, rezultatele chestionarului să aducă informații importante pentru eforturile de marketing.
Calendarul promoțiilor și al evenimentelor
Robotul va afișa publicului, pe tableta sa, un calendar lunar care conține toate campaniile și reducerile din perioada următoare, împreuna cu detalii detalii importante despre fiecare.
Integrare REST API client
Robotul va extrage în timp real informații din bazele tale de date, având astfel întotdeauna la dispoziție informații corecte și de actualitate. Integrarea se poate face cu o bază de date de gestiune a clienților, a stocurilor, etc., în funcție de sistemele tale.
Integrare modul plată
Funcția permite ca robotul să se conecteze la sistemul de plăți de tip POS din locație, astfel încât după prezentarea produselor și adăugarea în coș prin modulul shopping catalog, utilizatorul să poată achita cu ușurință produsele/serviciile.
Recunoașterea emoțiilor
Identifică și reține emoțiile de bază ale interlocutorilor, și își adaptează stilul de comunicare în funcție de acestea. Informațiile acumulate pot ajuta în studiile legate de comportamentului consumatorului.
Oferta IRIS Apps
Varianta Standard
Robotul și software nepersonalizat
✓ Disponibilitate rapidă fără perioada de dezvoltare software
✓ Training pentru personalizarea robotului de către beneficiar
✓ Suport tehnic, upgrade-uri software și mentenanță, incluse în pachet.
✓ Posibilitate plată în rate lunare/trimestriale.
Varianta Premium
Robot personalizat pentru compania ta
✓ Raportare periodică în perioada de implementare.
✓ Suport tehnic, upgrade-uri software și mentenanță, gratuite 1 an.
✓ Training gratuit la predarea aplicației.
✓ Plata aplicației software personalizată în 3 rate lunare, în perioada de dezvoltare a aplicației.
Studii de caz
Studiu de Caz: Pepper Robot la Festivalul Internațional de Teatru
Pepper, primul robot „actor” din România, devine imaginea Festivalului Internațional de Teatru pentru Publicul Tânăr Iași 2021 – Studiu de Caz „A fost senzația ediției!”
Studiu de caz: Pepper Robot alături de ERFI Kids – Baby Boom Show 2022
Baby Boom Show 2022 – un eveniment cu peste 100 de expozanți care și-au propus să-și prezinte produsele și serviciile participanților. Cum a reușit magazinul
Poveste de succes: Unident a integrat Roboții Umanoizi în cadrul fiecărei Clinici Dentare Premium pe care o deține
Roboții umanoizi, empatici, sociali, vorbitori, dansatori… Ai auzit de ei, i-ai văzut pe la televizor sau unde ai mai călătorit… sau poate acum ești în
Testimoniale
Cine are încredere în noi
Constant preocupați de digitalizarea și inovarea activității cu ajutorul noilor tehnologii, au implementat roboții sociali pentru a îmbunătăți experiența oferită de brand și pentru automatizarea comunicării cu pacienți, clienți sau vizitatori
- Întrebări frecvente
- Întrebări frecvente
Costurile unui robot social pleacă de la 5.000 de euro și poate ajunge la peste 20.000 de euro. Aceste costuri implică doar robotul hardware, fără aplicația de bază care îl ajută să îndeplinească diverse acțiuni.
O implementare completa hardware (robot) + software (aplicație) la proiecte mici (cu robotu Temi) costurile pornesc de la 10.000 de euro. La proiecte mai mari (cu robotul Pepper), costurile pornesc de la 30.000 de euro.
Un robot social este dezvoltat pentru a comunica și interacționa cu oamenii, indiferent dacă aceștia sunt pacienți, clienți sau parteneri de afaceri.
Interacțiunea cu un robot social are loc verbal (robotul oferă un răspuns la o întrebare sau face o prezentare), tactil (robotul dispune de o tabletă interactivă), iar în funcție de complexitatea roboților sociali, aceștia pot comunica prin gesturi și mișcări sau se pot deplasa datorită senzorilor din dotare.
- NU este un robot industrial care ridică/mută mărfuri grele în depozite.
- NU este un robot personal pentru utilizare acasă.
- NU este o jucărie pentru copii.
Robotul social poate fi activ în departamente precum: secretariat, recepție, vânzări, relații cu clienții, HR (Resurse umane), proiecte CSR (Responsabilitate socială), dar și în alte activități ce presupun interacțiune într-un spațiu fizic cu pacienți, clienți, angajați sau parteneri de afaceri.
La nevoie, task-urile unui robot social pot fi personalizate pentru a remedia fix provocările interne care pot eficientiza activitatea companiilor.
Dezvoltarea și implementarea unui robot social implică două componente: hardware și software.
Componenta Hardware reprezintă robotul în forma lui fizică, asamblat cu componentele necesare. Acesta poate fi ales din portofoliul pe care îl punem la dispoziție. Lista roboti sociali.
Componenta Software reprezintă „viața” robotului care îi este oferită de o aplicație în care se introduc funcțiile necesare pe care trebuie să le îndeplinească robotul social.
Cele două componente se leagă una de alta, robotul se va declanșa la cuvinte cheie, întrebări sau interacțiuni ale oamenilor cu tableta din dotare.
La IRIS Robotics dezvoltăm o aplicație Android prin care un robot social poate răspunde la întrebări, poate susține prezentări sau orice alte sarcini importante în funcție de nevoi.
Punem la dispoziție un catalog de task-uri/acțiuni predefinite pe care le poate face robotul, dar pe lângă cele de bază putem personaliza fiecare proiect. Un exemplu ar fi integrarea robotului cu programe software deja existente în compania ta.
În funcție de complexitatea lui, poate dura de la 2 săptămâni până la 2 sau mai multe luni. Totul depinde de acțiunile pe care dorești ca robotul să le îndeplinească.
Putem implementa acțiuni de bază într-un timp mai scurt (câteva săptămâni) și pe termen lung să personalizăm și îmbunătățim experiența de utilizare în mod constant.
Prima dată aflăm provocările companiei tale într-o discuție destinată acestui subiect. Ulterior găsim cele mai bune acțiuni care să rezolve provocările actuale și le vom personaliza în aplicația robotului social.
Un exemplu de funcție personalizată ar putea fi înregistrarea directă în baza de date a oamenilor care ajung în compania ta.
În cadrul aplicației software avem posibilitatea de a personaliza limba și inclusiv vocea robotului, aceasta fiind utilizată pentru toate informațiile comunicate către oameni.
Producătorii roboților sociali suportă în general toate limbile de circulație internațională care sunt suportate de către device-urile inteligente, de exemplu engleză, franceză, italiană, germană, spaniolă și altele.
În premieră în România am dezvoltat un modul de limba română, astfel încât toți oamenii să poată comunica mult mai ușor cu roboții sociali.
Roboții sociali pe care îi avem în portofoliu au o garanție de 24 de luni de la achiziție. Prin relația de distribuție directă pe care o avem cu producătorii, aceștia oferă suport și asistentă pentru toate dificultățile întâmpinate pentru hardware (componentele și piesele robotului).
Garanția aplicației software dezvoltate de către noi (IRIS Robotics) cuprinde trei servicii oferite gratuit pe o perioadă de 24 luni de la predarea finală a aplicației: suport tehnic, mentenanță și update software.
Costul hardware al unui robot este un cost fix în dezvoltarea unui proiect, în timp ce costul de dezvoltare software este un cost ce variază în funcție de nevoile organizației beneficiare.
Astfel, după alegerea unui model de robot social din portofoliu, este necesară configurarea aplicației pentru robot, cea din urmă fiind cel puțin egală sau mai mare decât costul hardware-ului.
Un hardware fără software nu poate face nimic. Singura valoare adăugată din cadrul implementării unui robot social este dată de aplicația software pe care o realizăm la comandă pentru fiecare organizație în parte.
La predarea proiectului organizăm pentru responsabilii din partea beneficiarilor o sesiune de training astfel încât să cunoască mai bine robotul social, să îl înțeleagă și să asigure suport organizației pentru buna funcționare a robotului.
Este recomandat ca fiecare organizație beneficiară să aibă un responsabil, iar noi ne ocupăm de pregătirea și familiarizarea acestuia cu robotul. Cu siguranță că înțelegerea tehnologiilor în general va ajuta, însă nu este o condiție indispensabilă. Colegii noștri vor fi alături de responsabil, astfel încât ori de câte ori sunt necesare clarificări, aceștia să le poată adresa foarte ușor către noi.