Datorita restrictiilor impuse si a situatiei actuale cauzate de virusul COVID-19 comanda dumneavoastra este posibil sa fie livrata cu intarziere.

Pepper Robot la BMW UK: studiu de caz

Pepper robot la bmw

Despre client 

BMW Group are aproximativ 8.000 de angajați direct în Marea Britanie, iar alți 14.000 în rețeaua sa de 147 de retaileri reprezentând mărcile BMW și MINI. Compania a investit aproape 2 miliarde de lire sterline în operațiunile sale din Marea Britanie din 2000, iar Marea Britanie este a patra cea mai mare piață de vânzare din lume. UK joacă un rol important în cadrul BMW Group. Este singurul loc din lume unde toate cele trei mărci ale BMW Group – BMW, MINI și Rolls-Royce Motor Cars – sunt reprezentate de operațiunile de producție. BMW Group are, de asemenea, o filială de marketing și vânzări în Farnborough cu un centru de distribuție a vehiculelor în Thorne.  În aprilie 2018, primul magazin urban BMW din Marea Britanie se deschide la centrul comercial Bluewater. Urmând modelul magazinelor urbane BMW din jurul lumii, magazinul Bluewater oferă cumpărătorilor o modalitate nouă și plăcută de a experimenta cele mai recente modele din gama BMW.

Provocările clientului 

Primul „Magazin Urban” BMW din Marea Britanie, este situat în centrul comercial Bluewater din Kent, cu 28 de milioane de vizitatori anual în cadrul centrului comercial Bluewater și o medie de 450 de vizitatori pe zi magazin BMW Cumpărătorii pot aranja în magazin sesiuni de  test drive ale celor mai recente modele BMW; Prin atingerea unui buton, clienții își pot cumpăra vehiculul ales online folosind afișajele interactive.  În fața unei concurențe intense în industria auto din Marea Britanie, BMW UK a fost în căutarea unei modalități digitale de a îmbunătăți experiența clienților prin integrarea unei noi tehnologii care ajută la transmiterea mesajelor despre produse și mărci, orientare în magazin, colectarea de date valoroase despre clienți pentru generarea de clienți potențiali, stimulând vânzări proactive.

Soluția implementată

rpc – The Retail Performance Company a integrat Pepper ca un nou punct de contact digital în magazinul urban BMW și a implementat mai multe scenarii de utilizare pentru a îmbunătății întreaga călătorie a clienților și experiența în magazin.  Pepper ajută la atragerea atenției, atrage oamenii în magazin, permite interacțiunile cu brandul, informează vizitatorii despre produse și servicii, colectează feedback-ul clienților, înregistrează interacțiunile și datele emoționale și – nu în ultimul rând – lasă oamenii cu zâmbetul pe buze.

Rezultate 

  • Creștere cu 25% a traficului din magazin 
  • 28000 de interacțiuni cu brandul pe săptămână
  • 20 potențiali clienți calificați în fiecare săptămână
  • 80 de noi feedback-uri calificate primite din partea clienților
  • Interacțiunile s-au realizat cu interlocutori cu vârsta cuprinsă între 24-45 ani 
  “Îl poți întreba pe Pepper a multe întrebări, răspunde înapoi, este foarte simpatic, și de asemenea adună multe feedback-uri de la noi clienții, pentru a înțelege noi ce funcționează bine în magazinul nostru.” spune Nora de Limon, Modern retailing project manager, BMW UK  
  • Studiu de caz realizat de – SoftBank Robotics Europe (parteneri strategici IRIS ROBOTICS)

Vezi și:

Studiu de caz: Pepper Robot la Unident (clinicile dentare premium din România) Studiu de caz: Pepper Robot la Festivalul International de Teatru din Iași 9 întrebări și răspunsuri despre roboții sociali Roboți umanoizi în Retail: Studiu de caz City Mall

Vrei să îl ai alături pe Pepper la următorul eveniment pe care îl organizezi? 

Discută cu un consultant