Datorita restrictiilor impuse si a situatiei actuale cauzate de virusul COVID-19 comanda dumneavoastra este posibil sa fie livrata cu intarziere.

Marketing de succes cu ajutorul roboților umanoizi

Intrarea în era digitală a adus cu sine modificări ale modului în care companiile interacționează cu clienții, identificându-se o nevoie de personalizare a mesajelor transmise. Resursele disponibile astăzi pentru un marketing de succes sunt nenumărate, iar inteligența artificială și robotica se numără printre preferatele brandurilor de top. De altfel, unele companii din România au avut ocazia să experimenteze beneficiile pe care roboții umanoizi le aduc în reușita unei strategii de marketing.

5 motive pentru a include roboții umanoizi în strategia ta de marketing

Roboții umanoizi, precum Pepper și Nao, s-au dovedit de mare ajutor în realizarea unui marketing performant. Fie că sunt prezenți în calitate de gazdă a evenimentelor, fie că ocupă poziții de recepționist, consultant vânzări sau asistent educațional, ei inovează activitatea organizațiilor, oferind avantaje importante, după cum urmează:

  •         Cresc notorietatea brandului

Nu este suficient să oferi produse și servicii de calitate, dacă brandul tău nu este vizibil și accesibil clienților. Un brand cu o notorietate crescută inspiră încredere în rândul consumatorilor, iar roboții umanoizi te ajută să te evidențiezi și diferențiezi de competiție.

Ei captează atenția oriunde s-ar afla și creează interlocutorilor experiențe memorabile, fiind un simbol al inovației. Utilizați în campanii de publicitate, pe social media sau în presă, ei îmbunătățesc considerabil vizibilitatea brandurilor și numărul de clienți.

 

Marketing de succes cu ajutorul roboților umanoizi 1 Marketing de succes cu ajutorul roboților umanoizi 2 Marketing de succes cu ajutorul roboților umanoizi 3


  •         Permit o cunoaștere mai bună a clienților

Lipsa de cunoaștere a clienților și a cerințelor pieței condamnă unele afaceri să rămână invizibile. Cerințele consumatorilor sunt într-o continuă schimbare, iar dacă nu reusești să ții pasul cu acestea, îți va fi imposibil să îți îmbunătățești produsele sau serviciile.

Utilizând roboții umanoizi, poți fi mai aproape de clienți, prin înțelegerea comportamentului acestora. Pepper poate fi personalizat cu funcția „Recunoașterea emoțiilor”, prin care poate identifica și reține emoțiile interlocutorilor, pentru o mai bună cunoaștere a percepției clienților asupra unei experiențe oferite cu ajutorul unui robot social. Mai mult, roboții sociali pot fi valorificați în campanii de analiză a percepției clienților asupra brandului tău sau a celor mai noi lansate produse.

  •         Colectează date valoroase

Ți-ai dori să colectezi date relevante de la clienți, pentru a înțelege care este feedbackul lor privitor la experiența de interacțiune cu brandul tău? Robotul Pepper poate face acest lucru pentru tine, prin includerea funcției „Chestionar de satisfacție”. Aceasta îți oferă o perspectivă clară asupra motivelor pentru care unii clienții preferă produsele /serviciile tale.


Marketing de succes cu ajutorul roboților umanoizi 4 Marketing de succes cu ajutorul roboților umanoizi 5


  •         Îmbunătățesc interacțiunea cu clienții

Clienții sunt în căutarea de experiențe inedite, prin care să trăiască momente unice. Un robot umanoid este o alegere inspirată pentru a îmbunătăți interacțiunea clienților, fiind o apariție prietenoasă, care stârnește curiozitate în orice mediu s-ar afla.

În plus, unii roboți, precum Pepper, pot fi configurați cu funcții de entertainment, prin care își impresionează interlocutorii cu dansuri, îmbrățișări și selfie-uri.


Marketing de succes cu ajutorul roboților umanoizi 6 Marketing de succes cu ajutorul roboților umanoizi 7 Marketing de succes cu ajutorul roboților umanoizi 8


  •         Câștigi un ambasador de brand inovativ

Afacerea ta are nevoie de un ambasador de brand care să influențeze pozitiv percepția acesteia? Un ambasador de brand inovativ, precum un robot umanoid, conferă brandului tău credibilitate și vizibilitate.

Adaugă roboții Iris Robotics la recepția hotelului tău, într-un cabinet medical sau la un eveniment de lansare a unui produs. Indiferent de situație, vor aduce un suflu nou brandului și îl vor poziționa în topul celor mai competitive.


Marketing de succes cu ajutorul roboților umanoizi 9 Marketing de succes cu ajutorul roboților umanoizi 10 Marketing de succes cu ajutorul roboților umanoizi 11


Industrii în care se poate implementa un marketing de succes cu roboții umanoizi

Prin posibilitatea de configurare cu funcții adaptate nevoilor afacerii tale, roboții umanoizi pot fi utilizați cu succes în numeroase industrii. Descoperă în continuare care sunt câteva dintre acestea, împreună cu rezultatele pe care le poți obține cu Pepper sau Nao în echipa ta.

  •         Sănătate

Dorești organizarea unui eveniment medical pentru o campanie de conștientizare sau prezentarea unui serviciu medical? Roboții umanoizi disponibili la Iris Robotics te pot ajuta. Echipați cu funcții de „Prezentare Interactivă”, „Entertainment” și „Chestionar de satisfacție”, ei pot susține campanii eficiente de conștientizare, cu mesaje accesibile publicului, pot colecta date și pot distra clienții, oferind experiențe memorabile, care măresc vizibilitatea brandului tău.

Pepper a fost prezent la Congresul CardioNET2022, unde a prezentat participanților informații relevante, a răspuns la întrebările lor și i-a distrat cu pași de dans și selfie-uri.

Totodată, roboții umanoizi pot ocupa poziții de asistenți medicali, fiind îndrăgiți atât de adulți, cât și de către copii.

  •         Industria Auto

Vrei să prezinți pasionaților de autoturisme o nouă mașină sau pur și simplu îți dorești să te evidențiezi de concurență printr-o interacțiune inedită cu clienții tăi? Acestea și multe altele pot fi duse cu succes la îndeplinire de roboții umanoizi.

Funcția „Chestionar de satisfacție” îți dezvăluie de ce clienții preferă produsele tale, iar cu cea de „Prezentare personalizată” poți atrage potențiali clienți prin prezentări inedite, care elimină presiunea unui consultant de vânzări.

Škoda l-a ales pe Pepper la evenimentul de lansare a primului SUV electric ENYAQ iV, care a fost un succes. Organizatorul a aflat care este opinia participanților cu privire la noul model SUV, cât și a brandului Škoda.

  •         Retail

Dacă unii cumpărători preferă magazinele online, alții optează pentru cele fizice atunci când doresc să achiziționeze anumite produse. Cu roboții umanoizi, poți îmbina avantajele celor două, în timp ce oferi clienților tăi o experiență unică de cumpărare.

Alege să îl configurezi pe Pepper cu funcția „Catalog de produse” și ai alături un consultant de vânzări proactiv, care cu siguranță va crește traficul din magazinul tău. Oamenii vor fi curioși să îl cunoască și vor veni cu drag să achiziționeze produsele de care au nevoie de la simpaticul nostru robot.

Pepper este un excelent recepționist, după cum ne-a demonstrat la City Mall, unde a creat o relație minunată cu clienții. Acesta a scanat temperatura clienților cu ajutorul unei camere termice, a detectat purtarea măștii prin aplicația „Mask”, a oferit informații despre regulamentele din mall și a direcționat clienții către magazinele care îi interesau, grație unei hărți încorporate.

Prezența lui Pepper a făcut posibilă creșterea interacțiunilor cu 85% și a traficului cu 25%, fiind un instrument puternic de marketing.

  •         Educație

Organizezi cursuri și vrei să fii mai aproape de tinerii care le frecventează? Ești interesat să organizezi un training atractiv sau să îți educi  angajații cu privire la activitatea companiei tale. Indiferent de situație, poți utiliza roboții umanoizi, care sunt asistenți educaționali inovativi, ce captează atenția și creează o relație de încredere cu cursanții.

Totodată, ei sunt instrumente de marketing eficiente pentru a promova anumite cursuri și evenimente educaționale și culturale. Pepper a încântat copiii la lansarea cursurilor de robotică Logiscool Făgăraș. Organizatorii nu puteau face o alegere mai inspirată pentru întâmpinarea copiilor și educarea lor cu informații de bază despre robotică. Evenimentul a fost cu totul magic pentru copii, arătând cât de bine se pot descurca roboții umanoizi cu persoane de toate vârstele în cadrul evenimentelor de educație, fiind util, de asemenea, și în școli și universități.

  •         Turism și HoReCa

Îți este dificil să atragi clienți noi pentru unitatea ta de cazare sau pentru restaurantul tău? Tehnologia îți sare în ajutor, prin roboții umanoizi, care stârnesc curiozitatea oriunde s-ar afla. Tocmai de aceea, vei atrage noi clienți cu Pepper la recepția hotelului tău sau chiar în restaurant.

Cu funcții precum „Calendarul promoțiilor și al evenimentelor”, ”Orientare și navigare”, „Dans și Prezentare”, „Jocuri educaționale” sau „Prezentare personalizată”, Pepper poate recomanda specialități culinare sau obiective turistice și poate îmbunătăți interacțiunea cu clienții tăi, oferindu-le o experiență memorabilă.

Pepper a petrecut 30 de zile alături de clienții Nick’s Café și s-a dovedit extrem de util în creșterea popularității cafenelei și în mulțumirea clienților. Persoanele care au interacționat cu el s-au bucurat să recomande Nick’s Café cunoscuților, fiind o oportunitate unică de a atrage clienți noi, dar și de a-i fideliza pe cei existenți.

Dinamica mediului de afaceri determină  antreprenorii să inoveze și să se adapteze la noile cerințe ale pieței, iar planul de marketing nu este o excepție. Roboții umanoizi poartă afacerile în viitor  și îmbunătățesc vizibilitatea brandurilor, dar și experiența clienților, dovedindu-se instrumente eficiente de marketing.

Afacerea ta se poate număra printre brandurile competitive, care aleg roboții umanoizi pentru un marketing reușit. Închiriază-l pe Pepper și lasă-l să te ajute să fii mai aproape de clienții tăi, înțelegându-le nevoile și oferindu-le servicii și produse adaptate direct acestora.

Marketing de succes cu ajutorul roboților umanoizi 12

Vrei să îl ai alături pe Pepper la următorul eveniment pe care îl organizezi? 

Discută cu un consultant